За фирмата

Фирма "Монца", собственост на Васил Новоселски, започва дейността си през 1990 г., като си поставя високи цели още от създаването си.

 

През 1992 г. става представител на автомобилите "Нисан" за Югозападна България. Марката японски автомобили е много слабо позната по това време в страната и се полагат неимоверни усилия за утвърждаването и в региона. Резултатите от усилията не закъсняват. През 1993, 1994 и 1995 година се продават по около 100 автомобила на година. През 1997 г. Нисан се обединява с Рено и условията се променят. 2003 година "Нисан-България" се разформира и през 2004 г. фирма "Монца" става оторизиран представител на друга японска марка - ТОЙОТА, с която работи и до днес. Официален вносител на автомобилите ТОЙОТА за България е "Тойота Балкани" ЕООД - София, с управител г-н Джордж Кирязис

 

На 01.07.2007 г. фирмата става представител и на френските автомобили СИТРОЕН, които освен леки, предлагат и богата гама от лекотоварни автомобили, така необходими за бизнеса в региона.

 

Официален вносител на автомобилите СИТРОЕН за България е "Автомотор Корпорация" ЕАД - София, с управител г-н Кирил Сандов.

 

Освен продажбата и сервизирането на гаранционни и извънгаранционни автомобили, която е основна дейност, фирмата разполага и с мотел, ресторант и пътна помощ.

 

Мотелът има 14 стаи и общо 30 места за настаняване, като всяка стая е с отделен санитарен възел, климатик, TV, телефон и рум сервиз. Ресторантът разполага с 50 места и лятна тераса - 30 места. Предлага вкусна българска кухня и отбрани напитки. Ресторантът е прекрасно място за организиране на семейни тържества и банкети.

 

Пътната помощ е на разположение денонощно на нашите клиенти, които искаме да се чувстват сигурни и спокойни и в трудни за тях моменти.

 

Фирмата е сертифицирана по ISO 9001:2000, сертификация на Система за управление на качеството /СУК/ съгласно международния стандарт, което е доказателство, че фирмата е способна да предоставя услуги на своите клиенти с едно и също постоянно качество, което отговаря на изискванията на клиентите.